טיולי טרקטורונים באילת

טיולי טרקטורונים באילת

ספורט שטח, גיבוש, חוויה מלאת אדרנלין הם רק חלק מהאסוציאציות שעולות במוחנו כשאנחנו חושבים על טיולי טרקטורונים באילת. כל מי שנוהג לבלות כך את החופשות שלו בדרום כבר יודע – טרקטורונים הם הרפתקה בפני עצמה.

הטרקטורון בישראל: הפופולאריות של הטרקטורון התפתחה בעיקר בקרב הצעירים ביישובים חקלאיים, בעיקר בשל הגיל הצעיר יחסית שבו ניתן לקבל רישיון נהיגה עבורו. בישראל חלה החובה להתקין קשת התהפכות מאחורי מושב הנוסע על מנת להגן עליו במקרה של התהפכות או נפילה .עם השנים, הוא החל לשמש כרכב פנאי שטח לחוויות אתגריות.

טרקטורון – למה אנשים כל כך אוהבים אותו? טיולי הטרקטורון הם חוויה אהודה ואידיאלית לחברים, לזוגות ולמשפחות. הילדים כמובן ישמחו לחוות אותה שוב ושוב. השטחים המדבריים של דרום הארץ מציעים תנאי שטח מעולים, נופים קסומים ועוצרי נשימה ואקלים נוח. בשל גודלו ויכולותיו, עם הטרקטורון ניתן להגיע כמעט לכל מקום ולכל איזור, שזה דבר המייחד אותו בתחום רכבי השטח.

זוגות, שימו לב – טיולי טרקטורונים באילת ידועים אפילו כחוויה רומנטית למי מכם שלא מפחד לספוג קצת אבק דרכים…

טיולי טרקטורונים באילת עושים עם גל במדבר: אנו מציעים לכם הרפתקת שטח מדהימה. הלקוחות המרוצים שלנו מעידים על פעימות ההתרגשות כבר בעת הכניסה למתחם שלנו… צי הטרקטורונים שלנו עומד לרשותכם במשך כל השנה, שישה ימים בשבוע, כולל חופשות החגים למיניהם.

בטיולי הטרקטורונים שלנו לא רק שתרגישו בטוחים, אלא צוות המדריכים שלנו ידאג לבצע אתכם תדריך מקיף לפני היציאה לדרך – כולל הסברים על מסלול הטיול אשר אורך בין שעה לשעתיים של חוויה בלתי נשכחת.