טיולי רייזרים (RZR) באילת

טיולי רייזרים (RZR) באילת

במשך כל ימות השנה, בעיקר בעונת הקיץ – ישראלים ותיירים מגיעים בהמוניהם לנפוש באילת. חלקם ישמחו לשלב בחופשה שלהם חוויה אתגרית החורגת ממנהג ה"בטן גב" הידוע של בתי המלון והצימרים, ויחפשו פעילות מדברית כמו טיולי רייזרים (RZR) באילת.

קצת על הרייזר: מדובר למעשה בטרקטורון ידידותי לכל רוכב ולכל נוסע, אשר מתאים הן לנהג המנוסה והן לרוכב הצעיר בתחילת דרכו. הרייזר ככלי שטח נחשב לבעל רמת בטיחות גבוהה, ולכן הוא יכול להתאים כפעילות משפחתית עם ילדים, חוויית גיבוש מהעבודה, זוגות אוהבי שטח וקבוצות גדולות כקטנות. הרכב מגיע בגדלים שונים ולכן יכול להתאים לשניים עד שישה נוסעים.

טיולי רייזרים (RZR) הם טיולים מדהימים ואותנטיים על טרקטורונים, האהובים במיוחד על הישראלי הספורטיבי. כאשר אתם בוחרים לטייל במדבר, הבחירה ברייזר היא מעולה משום שזו דרך מיוחדת להתחבר אל השטח ולהכיר את אילת וסביבותיה המדבריות על כל אבן ומהמורה. זוהי פעילות מוטורית המאתגרת לא רק את הגוף אלא גם את התודעה – כי מבלי לשים לב אתם תידרשו לתכנן, לאלתר ולחשוב. אחלה דרך להכיר ולהתגבש, לא?

טיולי רייזרים (RZR) באילת – עושים עם הצוות המקצועי של "גל במדבר"!

לפני היציאה לשטח, אנו נעניק לכם תדרוך בטיחות מקיף הכולל את כללי ההתנהגות במהלך הנהיגה וכן את המסלול המדהים המאפשר לכם לחוות את נוף ההרים, הטבע הפראי, האוויר המדברי והפגישה הצפויה עם בעלי החיים המאפיינים את איזור אילת והערבה. אין ספק שזו ההזדמנות שלכם, אוהבי השטח והמדבר, להכיר את הצד האתגרי והמדברי של אילת!

אנו עובדים בימים א'-ו' במשך כל השנה, כולל חופשות החגים למיניהם.