ימי גיבוש וכיף באילת

ימי גיבוש וכיף באילת

מתכננים את החופשה הבאה שלכם באילת? כיף לכם! אז אחרי שסגרתם את התאריכים במלון, הודעתם על ניצול ימי החופש בעבודה ורגע לפני שאתם אורזים מזוודה, בואו לשמוע על ימי גיבוש וכיף באילת, כאלה שרק חברת טיולים מעולה כמו "גל במדבר" יכולה להציע לכם.

אנחנו מאמינים כי חופשה באילת היא הרבה מעבר לים, בריכה, ספורט ימי ומסעדות טובות. אילת היא גם סמל של נוף מדברי ומרהיב ביופיו, שניתן להכיר אותו לעומק ולחוות אותו על כל הפינות המדבריות שלו רק באמצעות טיולי שטח אתגריים.

למי מתאימים ימי גיבוש וכיף באילת? קודם כל, אתם צריכים להיות חובבי הרפתקאות אתגריות. לא מדובר באקסטרים כמובן, אלא בנסיעה על רכבי שטח מסוגים שונים במסלול נפלא ומתוכנן מראש. מעבר לזה, קהל היעד שלנו הם קבוצות גדולות וקטנות, משפחות עם או בלי ילדים, זוגות וכל מי שמחפש חווית שטח מיוחדת.

טיולי "גל במדבר" מציעים לכם:

טיולי טרקטורונים: חוויה אהודה ואידיאלית לחברים, לזוגות ולמשפחות. בשל גודל הטרקטורון ניתן להגיע איתו כמעט לכל מקום, דבר המייחד אותו בתחום רכבי השטח.

טיולי רייזרים :(RZR) רייזר לכל רוכב ולכל נוסע, אשר מתאים הן לנהג המנוסה והן לרוכב הצעיר בתחילת דרכו. קיים בגדלים שונים ולכן יכול להתאים לשניים עד שישה נוסעים.

גל במדבר – חוויות מיוחדות של רכיבת שטח מאתגרת. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות אתנו במשך כל ימות השנה, למעט שבתות!