מסלול טיול שטח שעה וחצי 90 דקות

תמונה של ג'יפים וטרקטורונים

[vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][vc_column_text]זהו מסלול אתגרי שמשלב נופים ונהיגת שטח כהלכתה! לאחר שיחת היכרות קצרה עם המדריך ותדריך בטיחות נעלה על כלי הרכב, נניע ונצא לדרך. נחל בנסיעה בשיירה מעיר המלכים לכיוון מזרח עד שנפגוש בגבול עם ירדן וניסע לאורכו לכיוון צפון. נחלוף על פני פארק הצפרות של אילת הנחשב לאחד הקומות הטובים ביותר לתצפיות על ציפורים נודדות וזאת מפני שאזור אילת הוא הגשר היבשתי היחיד המחבר את יבשות אסיה, אירופה ואפריקה ולכן מהווה צומת דרכים ונקודת מנוחה חשובה עבור ציפורים נודדות.

 

בדרכנו ילוו אותנו מטעי התמרים המפורסמים והנה אנו כבר עוברים מתחת לכביש 90 ומתחילים לטפס לאורכו של נחל רודד. זה הזמן ליהנות מהחוויה הייחודית שבנסיעה ברכב שטח אך גם לפקוח עיניים ולהתפעל מיופיו של המדבר. מרחבים עצומים יפרסו לפנינו והרחק לפנים, בקו האופק, ניצב רכס הרים אדיר בגווני בזלת כהים ובו פסגות הר שחורת, הר יהואחז והר חזקיהו המתנשא לגובה של 850 מטר. נמשיך בנסיעה ונתמזג עם נחל נטפים ולאחר טיפוס קצר נגיע לנקודת תצפית ממנה נשקף נוף מרהיב אל מפגש הגבולות בין ישראל ושכנותיה – מצרים, ירדן וערב הסעודית. כאן גם נפוש מעט, נתפנק בכוס תה מהבילה (בחורף) וארטיק מרענן (בקיץ), נעשה פוזות למצלמה  המקצועית של המדריך כדי שנוכל מאוחר יותר להשוויץ בתמונות ונעלה שוב על הכלים. נגלוש חזרה דרך נחל רודד, הפעם עם הפנים מזרחה כשלמולנו נפרשים מפרץ אילת והרי אדום, נחלוף בסמוך ללגונת השלום וחזרה אל נקודת היציאה.

.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][vc_gallery type="nivo" interval="3" images="2415,2414,2406,2407,2401,2404,2426,2425,2428" img_size="780×520"][/vc_column][/vc_row]